QTRONIK

Moderní produktová řada vyvolávacího systému, která nabízí množství hardwarových i softwarových řešení. Tento systém je velmi efektivní nástroj pro všechny instituce, kam přichází větší množství zákazníků/klientů, které je potřeba identifikovat a nasměrovat k odbavení.

 

Hlavní součástí systému QTRONIK je KIOSEK (QVL) s výdejnou lístků, příslušné halové a přepážkové displeje (QDH a QDP), řízené ovládacím programem (QWIN) s možností doplňkových modulů. Flexibilní možnosti nastavení umožňují upravit systém dle individuálních potřeb každého zákazníka.

KIOSKY, výdejny lístků

Slouží pro výdej pořadového čísla a jsou první součástí vyvolávacího systému, se kterou se zákazník/klient setkává. Většinou je požadován odpovídající, vkusný vzhled a pohodlná, intuitivní obsluha.

Více informací
Displeje

Displeje jsou velmi důležitou součástí vyvolávacího systému. Jejich hlavním úkolem je zobrazení čísla klienta, čísla odbavovací přepážky a doplňkových informací přehledně tak, aby i nový klient pohodlně dostal všechny potřebné informace k odbavení. Dělíme je do tří základních kategorií - přepážkové, halové a virtuální halové. 

Více informací
Obsluha klientů

Zařízení, které nabízí funkce pro práci s klienty. Rozdělují se do dvou zákládních kategorií - softwarový a hardwarový.

Více informací
Software

Vyvolávací systémy pracují hned díky několika typům softwarových modulů. Systémy jsou softwarově řízeny, za použití vzdálené administrace je možné systém nastavit, nebo z něj získat výstupy a většina moderních systémů dnes používá software i pro obsluhu klientů.

Více informací
Příslušenství

Doplňkové zařízení, které je nutné opatřit pro plný chod vyvolávacích systémů. 

Více informací
Hlavní přínos pro zákazníky/klienty:
  • Podstatné zvýšení komfortu čekajících klientů, kteří nemusí stát ve frontě.
  • Klienti nemusí mít obavy, že je někdo předběhne.
  • Přehledná orientace v budově, klient dostane přesné údaje, které pracoviště jej obslouží.
  • Možnost objednání se přes internet na přesný čas, klient se tak úplně vyhne čekání.
 Hlavní přínos pro obsluhující:
  • Snadnější a příjemnější práce s klienty.
  • Přehlednější a jednodušší organizace pracovní doby.
 Hlavní přínos pro vedoucí pracovníky:
  • Systém disponuje velkým spektrem funkcí a možností. Flexibilní možnosti nastavení umožňují upravit systém podle potřeb každé instituce.
  • Systém disponuje rozsáhlými statistikami a výstupy. Je možné tedy sledovat údaje ze systému, ať už z pohledu obsluhujících, nebo z pohledu činností a na základě těchto výstupů celý provoz optimalizovat.
  • Systém lze nadále rozšiřovat, nebo upravovat pro jakoukoli změnu provozu.
Další podstatné přínosy systému QTRONIK:
  • Přesný a detailní přehled o jednotlivých službách. 

  • Přesný a detailní přehled o zatížení jednotlivých přepážek. 

  • Přesný a detailní přehled o odpracovaném čase na jednotlivých přepážkách. 

  • Každá akce systému je monitorována a zaznamenána, lze tato data podrobně analyzovat a provoz systému optimalizovat. Prostřednictvím těchto dat lze získat i přehled o výkonnosti jednotlivých pracovníků.