Vyvolávací a zobrazovací systémy

Vyvolávací a zobrazovací systémy jsou efektivním nástrojem pro všechny instituce, kam přichází větší množství klientů. Zvyšují komfort čekajících klientů, kteří nemusí stát postupně ve frontě. Flexibilní možnosti nastavení umožňují upravit systém podle individuálních potřeb zákazníka.  

 

Tyto systémy jsou velmi flexibilní, stavebnicově a intuitivně řešené tak, aby dokázaly přehledně informovat klienta o tom, kdy a kam má přijít k obsluze a k odbavení. To splňují již základní vstupní mini-systémy (IVM a DPTRONIK). V případě potřeby identifikace klienta a jeho nasměrování prostorem budovy, doporučujeme komfortní systém QTRONIK. Oba systémy lze jednoduše doplnit o digitální hodiny, kde kromě času lze zobrazit i datum a teplotu.  

QTRONIK

Moderní produktová řada vyvolávacího systému, která nabízí množství hardwarových i softwarových řešení. Tento systém je velmi efektivní nástroj pro všechny instituce, kam přichází větší množství zákazníků/klientů, které je potřeba identifikovat a nasměrovat k odbavení. Hlavní součástí systému QTRONIK je KIOSEK (QVL) s výdejnou lístků, příslušné halové a přepážkové displeje (QDH a QDP), řízené ovládacím programem (QWIN) s možností doplňkových modulů. Flexibilní možnosti nastavení umožňují upravit systém dle individuálních potřeb každého zákazníka.

Více informací
Vstupní mini-systémy

Tyto systémy jsou vhodné tam, kde stačí zákazníka/klienta informovat o stavu přepážky, zda-li je otevřená a služby poskytuje nebo zavřená, zda-li je volná nebo obsazená. Tyto systémy jsou autonomní a nepracují s konkrétním pořadím jako systémy QTRONIK. Mají za úkol především přehledně a jednoznačně informovat klienty o tom, zda mohou vstoupit do místnosti k odbavení nebo vyčkat.

Více informací
Digitální hodiny

Digitální hodiny jsou vhodným doplňkem vyvolávacích a docházkových systémů. Jsou využívány ve školách, nemocnicích, organizacích státní správy a také v interiérech firem.

Více informací
Hlavní přínosy pro zákazníky/klienty:
  • Podstatné zvýšení komfortu čekajících klientů, kteří nemusí stát ve frontě.
  • Přehledná orientace v budově, klient dostane přesné údaje, které pracoviště jej obslouží.
  • U systémů QTRONIK možnost objednání pomocí internetové aplikace, klient se objedná v přesném čase a při odbavení je přednostně obsloužen (odpadne čekání ve frontě, úspora času).
 Hlavní přínos pro obsluhující:
  • Snadnější a příjemnější práce s klienty.
  • Přehlednější a jednodušší organizace pracovní doby.
 Hlavní přínos pro vedoucí pracovníky:
  • Flexibilní možnosti nastavení umožňují upravit systém podle potřeb každé instituce.
  • Systémy disponují výstupy, které je možné sledovat, ať už z pohledu obsluhujících nebo z pohledu činností a na základě těchto výstupů celý provoz optimalizovat.
  • Systémy lze nadále rozšiřovat nebo upravovat v případě změny v provozu.
Možnosti uplatnění:
  • Finanční sféra - banky, pojišťovny.
  • Státní správa - Městské úřady, Krajské úřady, Úřady práce, Katastrální úřady, pošty.
  • Zdravotní sektor - nemocnice, polikliniky, kliniky soukromých lékařů, veterinární kliniky, lékárny.
  • Obchodní sektor - velkosklady, zákaznická centra, prodejny s výdejem zboží.